Thursday, January 14, 2010

Dotty and Stripy

Kindly check availability here


Do you like anyone of these? Ohhh I adore them very much. I know it's hard to find them in KL. But I have to let them go to make some space in my wardrobe. I only have one yard each of those stripy and dotty. If you adore them just like I do, please email me at sewprettypink@gmail.com. These are all Japanese cottons, which you can make baju kurung, blouses or anything you wish. It is medium weight and not thick like the heavy cotton to make bag/curtain/upholstery.The minimum you can purchase is half yard.


I've got some pictures with the measuring tape so that you can roughly estimates how big the dots and the stripes are.

It's going for RM23 per yard. The width is 44in.

Status
13,14,24 reserved for Erin
10, 11, 22, 03(half yard) sold to Skin
23, 27 (1/2 yard each) reserved for hoyoyi
03,09,16 (1/2 yard each) reserved for junita









Ummi365

6 comments:

aNIe said...

Wahh!! Rambang mata kita dibuatnya....

MULAN said...

cantik tu kak ummi.. esp yg pink & blue tu.. hhmmm.... (pikir, pikir)

Ummi365 said...

kak anie,

jamu je mata tu..hehehe.. boleh jugak dikirakan macam cuci mata kan.


mulan,

fikir jangan tak fikir.. cepat2 nanti habis.. taklah.. ada rezeki adalah kan.

Suryati said...

Salam Ummi ,

dah tak buat bag lagi dah ke?

Zareda Norman said...

wow cuci mata . I love the 09-14 sangat cantik. tapi kalau beli tak tahu pulak nak jahit aoa.. saya ni kerastangan jer

Sewprettypink said...

Suryati,

bukan tak nak buat cuma masa tak ada.. i still have orders pending. terkejar kesana kemari dengan anak2 dan kerja.

---------------------

Zar,

Cantikkan :). Ummi ni memang suka kumpul kain.. boleh buang masa belek dan belai kain berjam2 tapi tak buat apa2. lepas tu simpan balik dalam lemari. kalau Zar sanggup jadi macam ummi ni.. boleh lerr beli. Ni pun sebab rasa macam lemari tu dah sesak nafas.. terpaksa kosongkan sikit hehehe.